Klikając przycisk “wyślij” wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty marketingowej przez 4Life Direct Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-805), ul. Chmielna 132/134.
kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności
kliknij tutaj, aby zapoznać się z klauzulą informacyjną


Klikając przycisk “wyślij” wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty marketingowej przez 4Life Direct Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-805), ul. Chmielna 132/134.
kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności
kliknij tutaj, aby zapoznać się z klauzulą informacyjną

Gdy leży się w szpitalnym łóżku wracając do zdrowia po wypadku lub chorobie, miło jest dostać kartki z życzeniami oraz kwiaty od rodziny i przyjaciół. Ale czy oprócz tego nie byłoby wspaniale móc skoncentrować się na odzyskiwaniu sił zamiast na zamartwianiu się z powodu rachunków, które trzeba zapłacić? Umowa Ochrona Szpitalna zawierana z Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze jest stworzona tak by pomóc Ci pozbyć się tych zmartwień. Po zaledwie 3 nocach spędzonych w szpitalu za każdy dodatkowy dzień hospitalizacji (nie licząc dnia wypisu) możesz otrzymać nawet do 400 zł za 1 dzień hospitalizacji a miesięczne składki są bardzo przystępne.
mapWypłata nawet do 400 zł dziennie. Hospitalizacja w następstwie nowo nabytej choroby – podlega ubezpieczeniu po 6 miesiącach
mapŚwiadczenie zostanie wypłacone za max 80 dni w ciągu trwania umowy (wykluczeniem są między innymi hospitalizacje wynikające z choroby istniejącej przed rozpoczęciem ochrony)
mapNie masz nic do stracenia – masz 30 dni na przemyślenie decyzji
mapMożliwość otrzymania świadczenia za bezszkodowość po każdych 5 latach
mapOchrona dla całej rodziny
Cała dokumentacja produktu, łącznie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia znajduje się w dokumentach do pobrania.
  1. Poinformuj nas o pobycie w szpitalu Skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy Ci wszystkich informacji dotyczących dokumentów niezbędnych do otrzymania świadczenia. Przede wszystkim, podaj nam podstawowe dane dotyczące odszkodowania oraz numer polisy (jeśli go posiadasz). Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla siebie sposób – pocztą e-mail, telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem poczty.   2. Wypełnij wniosek i dostarcz nam wymagane dokumenty Podstawą do wypłaty świadczenia jest kompletnie wypełniony wniosek. Na wniosku znajdziesz również listę innych wymaganych dokumentów. Wypłacimy Ci należne świadczenie najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania kompletu wymaganych dokumentów. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Wypłata odszkodowań oparta jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o odszkodowaniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone. Kontakt z Działem Odszkodowań 4Life Direct: 4Life Direct sp. z o.o. Dział Odszkodowań ul. Chmielna 132/134 00-805 Warszawa Tel.: 22 354 50 00 e-mail: odszkodowania@4lifedirect.pl Wypłata odszkodowań i postępowanie odszkodowawcze oparte jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o odszkodowaniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone. Umowa ubezpieczenia jest regulowana Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Reklama ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Umowa Ubezpieczenia zawierana jest z Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze. Red Sand Life jest notyfikowany przez KNF zgodnie z właściwymi europejskimi regulacjami ubezpieczeniowymi oraz jest upoważniony do oferowania ochrony ubezpieczeniowej i zawierania umów ubezpieczenia w Polsce.