Pytania i Odpowiedzi

Co uposażeni muszą zrobić po śmierci ubezpieczonego?

Jedyne co muszą zrobić to skontaktować się z nami i poinformować nas o śmierci ubezpieczonego, podać nam swoje podstawowe dane oraz dostarczyć nam akt zgonu, wniosek o wypłatę świadczenia oraz kopię dowodu tożsamości. Rozumiemy, że może to być trudny czas dla Twoich bliskich i dlatego mogą oni polegać na naszym wsparciu i empatii. Odpowiemy na ich wszystkie pytania i poinformujemy ich, jeśli będziemy potrzebować jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. Jak tylko roszczenie zostanie rozpatrzone, niezwłocznie dokonamy wypłaty świadczenia bezpośrednio na ich konto bankowe lub przekazem pocztowym. W samym tylko roku 2016 4Life Direct wypłacił w imieniu ubezpieczyciela łącznie 17 742 851 zł uposażonym takim jak Twoi. Dzięki temu możesz mieć pewność,  że dotrzymamy złożonej wobec Ciebie obietnicy i że Twoja rodzina otrzyma wsparcie finansowe w momencie, gdy będzie potrzebowała go najbardziej.

 
Proszę poprawić następujące błędy
*
*
*

Wyrażam zgodę aby 4Life Direct Sp. z o.o. kontaktowało się ze mną w sprawie produktów, usług i ofert, które mogą mnie interesować.
Wyrażam zgodę na kontakt:
telefoniczny E-mail

Pobierz dokumenty

Pieniądze z tytułu roszczenia zostały wysłane do mnie na czas. Najbardziej podobało mi się to, że w momencie, gdy wypełniłam wniosek i dostarczyłam akt zgonu, nie musiałam już wysyłać żadnych dodatkowych dokumentów od lekarzy.

Jolanta, 51 lat, Blachownia
Jolanta, 51 lat, Blachownia
Dołącz do nas

4Life Direct na Facebook.com 4Life Direct - Kanał You Tube 4Life Direct G+

Nagrody

4LIFE DIRECT NA ŚWIECIE