Roszczenia dotyczące ubezpieczeń od 4Life Direct - Strona główna
Pytania i Odpowiedzi

Roszczenia

1. Poinformuj nas o śmierci osoby ubezpieczonej

Skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy Ci wszystkich informacji dotyczących dokumentów niezbędnych do otrzymania świadczenia. Przede wszystkim, podaj nam podstawowe dane dotyczące roszczenia, w tym przyczynę śmierci oraz numer polisy (jeśli go posiadasz). Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla siebie sposób – pocztą e-mail, telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem poczty.


2. Wypełnij wniosek i dostarcz nam wymagane dokumenty

Podstawą do wypłaty świadczenia jest wniosek, którego przykładowy wzór możesz pobrać klikając tutaj. Na wniosku znajdziesz również listę innych wymaganych dokumentów. Wypłacimy Ci należne świadczenie najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania kompletu wymaganych dokumentów. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Wypłata roszczeń i postępowanie roszczeniowe oparte jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o roszczeniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone. 

 

Kontakt z Działem Odszkodowań 4Life Direct

4Life Direct sp. z o.o.

Dział Odszkodowań

ul. Chmielna 132/134

00-805 Warszawa

Tel.: 22 354 50 00

e-mail: odszkodowania@4lifedirect.pl

1. Poinformuj nas o śmierci osoby ubezpieczonej

Skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy Ci wszystkich informacji dotyczących dokumentów niezbędnych do otrzymania świadczenia. Przede wszystkim, podaj nam podstawowe dane dotyczące roszczenia, w tym przyczynę śmierci oraz numer polisy (jeśli go posiadasz). Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla siebie sposób – pocztą e-mail, telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem poczty.


2. Wypełnij wniosek i dostarcz nam wymagane dokumenty

Podstawą do wypłaty świadczenia jest wniosek, którego przykładowy wzór możesz pobrać klikając tutaj. Na wniosku znajdziesz również listę innych wymaganych dokumentów. Wypłacimy Ci należne świadczenie najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania kompletu wymaganych dokumentów. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Wypłata roszczeń i postępowanie roszczeniowe oparte jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o roszczeniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone.

 

Kontakt z Działem Odszkodowań 4Life Direct

4Life Direct sp. z o.o.

Dział Odszkodowań

ul. Chmielna 132/134

00-805 Warszawa

Tel.: 22 354 50 00

e-mail: odszkodowania@4lifedirect.pl

1. Poinformuj nas o pobycie w szpitalu

Skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy Ci wszystkich informacji dotyczących dokumentów niezbędnych do otrzymania świadczenia. Przede wszystkim, podaj nam podstawowe dane dotyczące odszkodowania, w tym przyczynę śmierci oraz numer polisy (jeśli go posiadasz). Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla siebie sposób – pocztą e-mail, telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

2. Wypełnij wniosek i dostarcz nam wymagane dokumenty

Podstawą do wypłaty świadczenia jest kompletnie wypełniony wniosek (szczegóły znajdziesz tutaj). Na wniosku znajdziesz również listę innych wymaganych dokumentów. Wypłacimy Ci należne świadczenie najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania kompletu wymaganych dokumentów. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Wypłata odszkodowań oparta jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o odszkodowaniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone. 

 

Kontakt z Działem Odszkodowań 4Life Direct

4Life Direct sp. z o.o.
Dział Odszkodowań
ul. Chmielna 132/134

00-805 Warszawa

Tel.: 22 354 50 99

E-mail:  odszkodowania@4lifedirect.pl

Proszę poprawić następujące błędy
*
*
*
*
OK

Pobierz dokumenty

Pieniądze z tytułu roszczenia zostały wysłane do mnie na czas. Najbardziej podobało mi się to, że w momencie, gdy wypełniłam wniosek i dostarczyłam akt zgonu, nie musiałam już wysyłać żadnych dodatkowych dokumentów od lekarzy.

Jolanta, 51 lat, Blachownia
Jolanta, 51 lat, Blachownia
Dołącz do nas

4Life Direct na Facebook.com 4Life Direct - Kanał You Tube 4Life Direct G+

4LIFE DIRECT NA ŚWIECIE