O Nas

Napisali o Nas


Stanisława Ryster w reklamie 4Life Direct

W nowej kampanii reklamowej 4Life Direct występuje Stanisława Ryster, była prowadząca teleturniej „Wielka gra”.

Więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/


4Life Direct wsród laureatów programu Firma Przyjazna Klientowi

14 grudnia 2015 r. w Pałacu Prymasowskim w Warszawie odbyła się gala programów Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki.

Zwycięzcy jest wyłaniani są na podstawie wyników niezależnych badań klientów i pracowników przeprowadzanych przez organizatora – Fundację Obserwatorium Zarządzania. Firmy same zgłaszają się do programu, Fundacja natomiast przeprowadza badania dotyczące w współpracy firmy z klientami, jakości kontaktu, lojalności klientów. Nagrodzone firmy wyróżniają się stałym podnoszeniem poziomu zarządzania obsługą klienta oraz satysfakcji pracownika.

Więcej na: http://nf.pl/

 


Testament - bezpieczny sposób dziedziczenia

Większość z nas uważa posiadanie testamentu za ważne, ale tylko 13 proc. sporządziła taki dokument – wynika  z badań przeprowadzonych przez 4Life Direct. Jedna z wiodących firm ubezpieczeniowych w Europie po raz pierwszy zbadała znajomość prawa spadkowego wśród swoich polskich i węgierskich klientów oraz ich stosunek do spisywania ostatniej woli. 

 

Więcej na: http://www.rynekseniora.pl/


Ubezpieczenia funeralne: sprzedażowe drogi do klientów

Ubezpieczenia funeralne to nie komunikacyjne, o których słyszał każdy i które dostępne są w naprawdę wielu zakładach ubezpieczeń. Firmy oferujące takie produkty muszą więc szczególnie zadbać o wybór odpowiednich kanałów sprzedaży.

Wypowiedzi dla Dziennika Ubezpieczeniowego udzieliła Katarzyna Jedynak – Dyrektor Operacyjny 4Life Direct.

www.dziennikubezpieczeniowy.pl


Ubezpieczenia funeralne potrzebne na rynku

Oferta ubezpieczeniowa dla osób, które chcą zapewnić finansowe wsparcie dla swoich bliskich w organizacji pogrzebu, nie jest na polskim rynku zbyt szeroka. Wydaje się jednak, że ubezpieczyciele zaczęli interesować się tego typu produktami.

Wypowiedzi dla Dziennika Ubezpieczeniowego udzieliła Katarzyna Jedynak – Dyrektor Operacyjny 4Life Direct.

www.dziennikubezpieczeniowy.pl


„Pogrzebówki" w systemie direct

Wydaje się, że prekursorem ubezpieczenia „na ostatnią drogę” na polskim rynku jest towarzystwo 4Life Direct, które przed kilkoma laty zaproponowało rozwiązanie znane pod nazwą „Moi bliscy”, znane z wielu reklam telewizyjnych. Ubezpieczenie jest oferowane w kanale direct, ale również poprzez pośredników, głównie za pośrednictwem spółki Prosperity Link International.

www.gu.com.pl


Bruce Howard podczas IX Kongresu Contact Center - jak zostać najlepszym contact center w Europie?

Bruce Howard podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu międzynarodowymi kampaniami contact center podczas IX Kongresu Contact Center, który odbędzie się 23-24 września 2013 w Warszawie. Zachęcamy do udziału w Kongresie, podczas którego Bruce Howard odkryje tajniki swojego sukcesu!

www.kongrescontactcenter.pl


Korzyści z posiadania ubezpieczenia na życie

Dzięki takiej ochronie, jeśli ubezpieczona osoba ulegnie wypadkowi lub innemu zdarzeniu w wyniku którego poniesie śmierć, wskazana przez nią najbliższa rodzina lub ktoś inny, kto był dla ubezpieczonego równie bliski, otrzyma należne odszkodowanie. Takie jest podstawowe założenie wykupu polisy na życie.

www.ubezpieczenia.7finanse.pl


Polskie contact center najlepsze w Europie

4Life Direct, polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. W 2012 roku 4Life Direct zdobył tytuł najlepszego contact center na świecie i w tym roku zamierza ponownie ubiegać się o ten tytuł. Tegoroczny finał odbędzie się w listopadzie.

www.qbusiness.pl


4Life  Direct: Laur za contact center

4Life Direct został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagroda przyznawana jest przez zrzeszające ponad 130 tys. członków stowarzyszenie The Global Association for Contact Center Best Practices. 4Life Direct konkurował z firmami z całej Europy.

www.gu.com.pl


4Life Direct najlepszym contact center w Europie

„Zdobycie tak prestiżowej nagrody po raz drugi z rzędu jest odzwierciedleniem  poświęcenia i ciężkiej pracy naszych pracowników. Świadczy również o ich najwyższym profesjonalizmie i jakości świadczonych usług. To ich nagroda i jesteśmy z nich bardzo dumni” – powiedział Francois Marais, Dyrektor Zarządzający 4Life Direct w Polsce.

www.callcenternews.pl


4Life Direct najlepszym contact center w Europie

4Life Direct, polski pośrednik ubezpieczeń na życie direct, po raz kolejny został nagrodzony za najlepsze contact center w Europie. Nagrodę przyznano na corocznym Kongresie Contact Center World, który odbył się w Wiedniu.

www.pulshr.pl


Czy polisa na życie musi oznaczać wysokie zobowiązanie finansowe?

Wykupując ubezpieczenie na życie, takie jak polisa „Moi Bliscy", człowiek ma zagwarantowaną wypłatę odszkodowania na wypadek kalectwa, poważnej choroby, śmierci ubezpieczonego. Należy więc poważnie pomyśleć nad tym, czy miesięczne składki na ubezpieczenie w dłuższym okresie nie okażą się korzystną lokatą. Tym bardziej, że wykupienie polisy nie zawsze musi oznaczać wysokie zobowiązania finansowe.

www.banking-magazine.pl


Dlaczego ludzie decydują się wykupić ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie na życie roztacza ochronę nad dwoma aspektami, które są niezmiernie ważne dla każdego człowieka, czyli zdrowie oraz życie. Ludzie, którzy decydują się na ubezpieczenie na życie, np. takie jak polisa „Moi Bliscy”, zapewniają sobie wysokie poczucie bezpieczeństwa, mogą czuć się swobodniej i z większym optymizmem patrzeć w przyszłość.

www.saminwestuj.pl


Na jakie elementy należy zwrócić szczególna uwagę podczas wyboru polisy ubezpieczeniowej?

Wykupienie polisy na życie należy do ważnych decyzji podejmowanych w życiu. Z tego powodu nie można zbyt pochopnie jej podejmować. Należy zwrócić szczególną uwagę i ostrożność podczas wyboru firmy ubezpieczeniowej oraz podczas podpisywania umowy takiego ubezpieczenia.

www.serwisprawa.pl


Czy polisa na życie wykupiona przez młodego, samotnego człowieka ma sens?

Z możliwością wykupienia polisy na życie można spotkać się prawie na każdym kroku. Oferowana jest ona podczas zakładania konta w banku, zaciągania kredytu hipotecznego czy nawet wtedy gdy, ktoś chce ubezpieczyć swoje mienie. Jednak czy każda osoba tak naprawdę jej potrzebuje? A jeśli tak, to w jakiej formie powinna być zawarta? Takie pytania zadaje sobie wiele osób, którym oferowane są te produkty, zastanawiając się czy istnieje sens wykupywania polisy na życie.

www.qbusiness.pl


Dzienne świadczenia szpitalne – aby pobyt w szpitalu nie zrujnował finansów.

Nikt nie zna jutra oraz tego co może się przydarzyć. Nawet będąc zdrową osobą, która nigdy nie korzystała z poważniejszych porad medycznych, istnieje pewne ryzyko, że nagle przydarzy się coś nagłego, nieprzewidywalnego, jakieś niefortunne zdarzenie, które w jednej chwili może wywrócić całe życie do góry nogami.

www.finanseosobiste.pl


Istotne różnice pomiędzy terminowym a bezterminowym ubezpieczeniem na życie.

Na rynku ubezpieczeń na życie istnieje bogactwo różnego rodzaju ofert. Firmy ubezpieczeniowe prześcigają się w zaprezentowaniu odbiorcom swoich najnowszych bądź tylko udoskonalonych ubezpieczeń. 

www.fakt.pl


Czy warto wykupić ubezpieczenie na życie?

W tej chwili każdy zainteresowany nie musi nawet wychodzić z domu, by zamówić polisę na życie, z reguły wystarczy tylko telefon. Przykładem takiego ubezpieczenia na telefon jest chociażby polisa "moi bliscy".

www.rp.pl


Nagroda za najlepsze call center na świecie dla 4Life Direct

Wiodący polski dystrybutor ubezpieczeń na życie – 4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas. Jest to pierwsza polska firma, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie.
 
www.wirtualnemedia.pl

Rynek ubezpieczeń: Dobre perspektywy segmentu direct

Rynek ubezpieczeń direct w Polsce systematycznie rośnie. Jego wartość w 2012 roku w porównaniu z rokiem ubiegłym była wyższa o 10%. Polacy na zakup polis w systemie bezpośrednim wydali o ponad 101 milionów złotych więcej. Coraz częściej kupowane w ten sposób są także ubezpieczenia na życie.

www.gu.com.pl


4Life Direct odbiera nagrodę

Pierwsza polska firma wyróżniona dwoma złotymi medalami na corocznym Europejskim Kongresie Contact Center World Awards w Londynie.

www.smb.pl

www.smb.pl


4Life Direct: Nagroda za call center

4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas. 
 
www.gu.com.pl

Towarzystwa czeka walka o seniorów

Oferta polis, przede wszystkim zdrowotnych, musi zostać dostosowana do starzejącego się społeczeństwa. Zgodnie z prognozami GUS liczba osób w wieku powyżej 65 lat zwiększy się z 13 proc. w 2010 r. do 23 proc. w 2035 r. W Polsce do 2060 r. na każde trzy osoby pracujące mają przypadać dwie osoby na emeryturze, przy czym liczba osób powyżej 80. roku życia wzrośnie blisko pięciokrotnie.

www.rp.pl


Pierwsza polska firma nagrodzona za najlepsze call center w Europie

Wiodący polski dystrybutor ubezpieczeń na życie – 4Life Direct – został wyróżniony dwoma złotymi medalami na dorocznym, europejskim kongresie Contact Center World Awards w Londynie. 4Life Direct to pierwsza polska firma, której przyznano taką nagrodę w Europie. Światowy finał odbędzie się jesienią w Stanach Zjednoczonych.

www.prnews.pl


W sieci łatwiej o polisę na życie

Od maja ubiegłego roku na polskim rynku działa agencja ubezpieczeniowa, która oferuje możliwość zakupu polis na życie przez telefon. Chodzi o 4Life Direct. Jak mówi Katarzyna Jedynak, dyrektor operacyjny agencji, do tej pory skontaktowało się z nią w sprawie kupna polisy ponad 100 tys. osób.
 
www.biznes.gazetaprawna.pl

Ubezpieczenia po ludzku

Rozmowa z dyrektorem zarządzającym 4Life Direct sp. z o.o. Wywiad prezentowany na łamach „Biznes Raportu”, dodatku wydawanego z  „Dziennikiem Gazetą Prawną”.

www.biznes.gazetaprawna.pl


Finanse za złotówkę (Maciej Burlikowski, Media&Marketing Polska)

Czy można mieć ubezpieczenie na życie za 1 zł dziennie? I co ma do tego kefir? Czy za 90 zł można ubezpieczyć auto przed złodziejem? Tak jeśli wierzyć reklamom.  Maciej Burlikowski


Telewizyjny debiut agencji (Anna Sitarek, Dziennik Ubezpieczeniowy nr 2326)

4Life Direct to agencja ubezpieczeniowa sprzedająca tylko jeden produkt. Jednak kampania reklamowa promująca go jest zakrojona na szeroką skalę.    Anna Sitarek

www.dziennikubezpieczeniowy.pl


Babcia z kartą, dziadek z ubezpieczeniem (Katarzyna Izdebska, Wirtualna Polska)

Seniorzy nie są majętną grupą i oferta, jaką mają dla nich banki i ubezpieczyciele, do bogatych nie należy. To będzie się zmieniać, bo społeczeństwo się starzeje. Ta instytucja, która najszybciej zdobędzie względy osób starszych, może sporo ugrać w przyszłości.

www.finanse.wp.pl


 

Proszę poprawić następujące błędy
*
*
*
*
OK

Pobierz dokumenty

Pieniądze z tytułu roszczenia zostały wysłane do mnie na czas. Najbardziej podobało mi się to, że w momencie, gdy wypełniłam wniosek i dostarczyłam akt zgonu, nie musiałam już wysyłać żadnych dodatkowych dokumentów od lekarzy.

Jolanta, 51 lat, Blachownia
Jolanta, 51 lat, Blachownia
Dołącz do nas

4Life Direct na Facebook.com 4Life Direct - Kanał You Tube 4Life Direct G+

Nagrody

4LIFE DIRECT NA ŚWIECIE