Członek Zarządu- Christelle Correia => 4Life Direct - Strona główna
O Nas

Christelle Correia

Członek Zarządu

Christelle Correia rozpoczęła pracę w dziale obsługi klienta w 1995 roku. W tym czasie zarządzała Zespołem Odszkodowań w Clientele Life. W 2001 roku zajęła w tej samej firmie stanowisko Senior Contact Centre Managera. Od tego czasu jej kariera skoncentrowana jest wokół działów obsługi klientów i zarządzaniu w celu zapewnienia im jak największej satysfakcji. W czasie swojej pracy Christelle otrzymał wiele wyróżnień związanych z pracą call center i obsługą klienta. Otrzymała certyfikat Contact Center Strategic Leader wydany przez Call Center Industry Advisory Council. Obecnie wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie zajmując stanowisko Dyrektora Operacyjnego w 4Life Direct International. Christelle wspiera branżę call center zarówno lokalnie, jak i na arenie międzynarodowej, poprzez zaangażowanie w działalność Contact Centre Management Group w RPA i ContactCenterWorld.com.

Proszę poprawić następujące błędy
*
*
*
*
OK

Pobierz dokumenty

Pieniądze z tytułu roszczenia zostały wysłane do mnie na czas. Najbardziej podobało mi się to, że w momencie, gdy wypełniłam wniosek i dostarczyłam akt zgonu, nie musiałam już wysyłać żadnych dodatkowych dokumentów od lekarzy.

Jolanta, 51 lat, Blachownia
Jolanta, 51 lat, Blachownia
Dołącz do nas

4Life Direct na Facebook.com 4Life Direct - Kanał You Tube 4Life Direct G+

4LIFE DIRECT NA ŚWIECIE