Współtworzenie strategii jakościowej dla pracowników Zespołów Sprzedażowych oraz Operacyjnych
Prowadzenie warsztatów z zakresu obszarów jakościowych
Prowadzenie szkoleń produktowych i systemowych
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie szukania usprawnień, optymalizacji procesów mających Monitorować efekty działań szkoleniowych oraz ich wpływ na wyniki KPI
Raportowanie bieżących działań
Praca na wyznaczonych KPI ilościowych i jakościowych
Nasze wymagania
Doświadczenie zawodowe w dziale kontroli jakości
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń jakościowych oraz w pracy onboard
Orientacja na cel i determinację w ich realizacji
Umiejętność pracy z danymi – analityczne myślenie
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu
Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy i ustalania priorytetów
Znajomość rynku Call Center i Telesprzedaży
Znajomość rynku ubezpieczeń będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatną opiekę medyczną
Dofinansowanie nauki języków
Ubezpieczenie na życie
Spotkania integracyjne
Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.ZAMKNIJ X