Współpraca z grafikami, analitykami, domami mediowymi oraz dostawcami leadów
Tworzenie harmonogramów kampanii marketingowych oraz ich koordynacja
Koordynacja integracji systemowych niezbędnych do przeprowadzania kampanii
Kompleksowe zarządzanie i raportowanie z kampanii emailingowych
Analiza, optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań
Opieka nad fakturami od kontrahentów
Aktywny udział w działaniach marketingowych wewnątrz firmy
Monitoring mediów/śledzenie trendów rynkowych
Nasze wymagania
Posiadasz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Znasz angielski na poziomie min. B2 – na co dzień komunikujemy się w języku polskim, natomiast jesteśmy międzynarodową firmą co oznacza, że współpracujemy z oddziałami zagranicznymi, dlatego znajomość języka angielskiego jest dla nas niezbędna 😊
Doświadczenie w pracy opartej na wskaźnikach KPI oraz systemach CMS lub CRM
Ogólna wiedza z zakresu marketingu
Umiejętność pisania tzw. lekkie pióro
Doświadczenie w pracy w zakresie marketing automation
Lubimy testować nowe rozwiązania i jesteśmy otwarci na innowacyjne pomysły – ale wszystkie działania skrupulatnie mierzymy, analizujemy. Chcemy, aby nasza praca była skuteczna dlatego zależy nam, żebyś działał w ten sam sposób
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie
Profesjonalne szkolenia
Indywidualną ścieżkę kariery
Liczne konkursy z nagrodami finansowymi i rzeczowymi
Nowoczesne biuro w samym centrum Warszawy
Możliwość awansu już po 3 miesiącach pracy! 🙂
Opiekę medyczną, kartę Multisport, lekcje j. angielskiego