Kontakt z 4Life Direct podczas epidemii

W 4Life Direct stawiamy bezpieczeństwo naszych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych na pierwszym miejscu. W tych wyjątkowych czasach z największą uwagą monitorujemy rozwój sytuacji związanej z epidemią koronawirusa. Niezmiennie utrzymujemy gwarantowane przez nas standardy. Na bieżąco rozpatrujemy wnioski o przystąpienie do ubezpieczenia, zajmujemy się roszczeniami i wypłacamy odszkodowania. Co ważne, jesteśmy w stanie pracować bezpiecznie i zdalnie z dowolnego miejsca, dzięki łączności internetowej – bez wpływu na jakość świadczonych usług i przy zachowaniu najwyższego bezpieczeństwa gromadzonych danych.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa, a także naszych pracowników i partnerów biznesowych,  stosujemy się do obowiązujących ogólnych wytycznych i zaleceń. Oznacza to, że:

1. Nasze biuro w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134 jest otwarte, ale
zachęcamy do ograniczania wizyt osobistych i kontaktu z nami za pomocą poczty e-mail oraz telefonu. Jeśli chcą Państwo odwiedzić nasze biuro, bardzo prosimy o wcześniejsze telefoniczne umawianie wizyt w Biurze Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 50 00. 

2. Mogą Państwo skontaktować się z nami telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail.

Chcesz zostać naszym klientem?
tel.: 800 900 444, e-mail: sprzedaz@4lifedirect.pl

Chcesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
tel.: (22) 354 50 00, e-mail: info@4lifedirect.pl

Chcesz zgłosić roszczenie?
tel.: (22) 354 50 00, e-mail: odszkodowania@4lifedirect.pl

3. W trosce o Państwa bezpieczeństwo umożliwiliśmy wysyłkę dokumentów roszczeniowych drogą elektroniczną. Prosimy o  przesłanie dokumentów w formie skanów lub zdjęć z telefonu na adres korespondencja@4lifedirect.pl lub pod numer 575 004 116. Prosimy o  sprawdzenie przed wysłaniem, czy dokumenty są czytelne. W temacie maila powinien znaleźć się numer polisy lub  imię i nazwisko klienta.

4. Informujemy, że dokumenty mogą być przesłane do nas w Państwa imieniu przez osobę trzecią (rodzina, znajomy). W temacie maila prosimy o wpisanie numeru polisy oraz imienia i nazwiska klienta.

5. Cały czas rekrutujemy. Z kandydatami przeprowadzamy rozmowy korzystając z Messengera lub Skype’a. Interesuje Cię kariera w 4LifeDirect? Skontaktuj się z nami telefonicznie (22) 354 50 00.