Klikając przycisk “wyślij” wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty marketingowej przez 4Life Direct Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-805), ul. Chmielna 132/134.
kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności
kliknij tutaj, aby zapoznać się z klauzulą informacyjną


Klikając przycisk “wyślij” wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu przedstawienia oferty marketingowej przez 4Life Direct Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-805), ul. Chmielna 132/134.
kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką prywatności
kliknij tutaj, aby zapoznać się z klauzulą informacyjną

Już teraz możesz cieszyć się większym bezpieczeństwem finansowym w razie gdybyś kiedykolwiek trafił do szpitala. Świadczenie z ubezpieczenia Wypadkowa Ochrona Szpitalna oferowanego przez Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze zostanie wypłacone Ci w razie hospitalizacji w wyniku wypadku. Dzięki temu zamiast martwić się o rachunki będziesz mógł w spokoju wrócić do zdrowia.
mapDo 500 zł dziennie za każdy dzień pobytu w szpitalu - z powodu dowolnego wypadku podlegającego ochronie
mapPodwójne świadczenie dzienne za pobyt na Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej lub pobyt w szpitalu, jeśli zostaniesz ranny jako pasażer transportu publicznego lub taksówki
mapPolisa jest zawierana na 5 lat z możliwością kontynuowania aż do 80. roku życia
mapOchroną obejmiesz także swojego współmałżonka
mapPolisę kupisz bez wychodzenia z domu
Ogólne Warunki Ubezpieczenia, które zawierają szczegóły umowy oraz wykluczenia znajdziesz w dokumentach do pobrania.

1. Poinformuj nas o pobycie w szpitalu

Skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy Ci wszystkich informacji dotyczących dokumentów niezbędnych do otrzymania świadczenia. Przede wszystkim, podaj nam podstawowe dane dotyczące roszczenia oraz numer polisy (jeśli go posiadasz). Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla siebie sposób – pocztą e-mail, telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

2. Wypełnij wniosek i dostarcz nam wymagane dokumenty

Podstawą do wypłaty świadczenia jest wniosek. Na wniosku znajdziesz również listę innych wymaganych dokumentów. Wypłacimy Ci należne świadczenie najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania kompletu wymaganych dokumentów. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się bezpośrednio z Działem Odszkodowań, a udzielimy odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Wypłata roszczeń i postępowanie roszczeniowe oparte jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o roszczeniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone. Kontakt z Działem Odszkodowań 4Life Direct: 4Life Direct sp. z o.o. Dział Odszkodowań ul. Chmielna 132/134 00-805 Warszawa Tel.: 22 354 50 00 e-mail: odszkodowania@4lifedirect.pl W szczególnych i uzasadnionych przypadkach 4Life Direct działający w imieniu Ubezpieczyciela zastrzega sobie prawo żądania innych dodatkowych informacji i dokumentacji. Wypłata odszkodowań i postępowanie odszkodowawcze oparte jest na przepisach prawa i wyżej wymienione wskazówki są jedną z możliwości uzyskania informacji o odszkodowaniu i krokach jakie należy podjąć, aby świadczenie zostało zapłacone. Umowa ubezpieczenia jest regulowana Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Reklama ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Umowa Ubezpieczenia zawierana jest z Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited z siedzibą na Gibraltarze. Red Sand Life jest notyfikowany przez KNF zgodnie z właściwymi europejskimi regulacjami ubezpieczeniowymi oraz jest upoważniony do oferowania ochrony ubezpieczeniowej i zawierania umów ubezpieczenia w Polsce.