Poznaj składkę Kup online
Kobieta wyszukuje na laptopie informacji o ubezpieczeniach

10 najczęściej pojawiających się pytań o Bezterminowe Ubezpieczenie na Życie „Moi Bliscy”

niedziela, 25 września 2022

Zastanawiasz się nad kupieniem ubezpieczenia na życie, ale wciąż masz wiele pytań? Ubezpieczenie na życie to ważna ochrona, która zapewnia wsparcie finansowe bliskim, dlatego istotne jest, by znać wszystkie warunki i zakres polisy.

Jeśli rozważasz zakup Bezterminowego Ubezpieczenia na Życie „Moi Bliscy”, ale wciąż masz wiele pytań, poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania w zakresie tej ochrony. Dowiedz się, dlaczego warto wybrać właśnie tę polisę.

1. Jak długo moja ochrona będzie obowiązywać? 85 lat i co potem?

Często pytacie nas, czy po ukończeniu 85 lat ubezpieczyciel wypowie umowę i ubezpieczenie przestanie obowiązywać. W Bezterminowym Ubezpieczeniu na Życie „Moi Bliscy” o zawarcie umowy ubezpieczenia można wnioskować aż do 85 lat, ale ochrona trwa do końca życia. To oznacza, że jeśli osoba, która chce się ubezpieczyć ma np. 84 lata, to może zawrzeć umowę, a ochrona będzie trwała tak długo, jak opłacane będą składki. 

2. Czy moja składka w ubezpieczeniu się zmieni? 

Nie. Składka ubezpieczeniowa jest stała i nie wzrośnie bez względu na wiek, zmianę statusu czy inne czynniki. Inflacja, sytuacje w kraju i na świecie również nie mają wpływu na zmianę wysokości Twojej składki. 

3. Czy ubezpieczenie obowiązuje za granicą?

Tak. Ubezpieczenie obowiązuje na całym świecie, 24 godziny na dobę. To oznacza, że gdyby zdarzyła się tragedia w czasie, gdy będziesz na wakacjach np. w Europie, Azji, Ameryce Południowej czy Północnej, Twoje ubezpieczenie będzie obowiązywać. 

4. Czy mogę kupić ubezpieczenie, jeśli jestem za granicą?

Tak. Ubezpieczenie możesz kupić z dowolnego miejsca na świecie – telefonicznie lub online. Możesz skontaktować się z polskiego numeru, dzwoniąc pod infolinię: 800 007 750 i porozmawiać z konsultantem, który pomoże dobrać odpowiednią ochronę. Drugą opcją jest kupienie ubezpieczenia na życie przez Internet. Można to zrobić na naszej stronie internetowej tutaj

5. Czy mogę się ubezpieczyć, jeśli mam przewlekłe choroby?

Tak. Umowę ubezpieczenia możesz zawrzeć bez względu na stan zdrowia. To oznacza, że jeśli masz stwierdzone choroby (cukrzyca, choroby tarczycy, miażdżyca, choroby układu krążenia, parkinson, nowotwór, rak) lub jesteś po zawale czy udarze, to możesz kupić ubezpieczenie na życie „Moi Bliscy”. Nie trzeba zatem wypełniać ankiet medycznych czy dostarczać aktualnych zaświadczeń lekarskich. Podczas rozmowy konsultant nie pyta o stan zdrowia. 

6. Czy mogę uposażyć przyjaciela?

Tak. Można uposażyć dowolną liczbę osób – zarówno całą rodzinę, jak i osoby niespokrewnione. 

7. Na co można przeznaczyć pieniądze ze świadczenia?

Osoby uposażone mogą wypłatę świadczenia przeznaczyć na dowolnie wybrany cel, np.:
– opłaty związane z pogrzebem,
– spłatę rat kredytu hipotecznego czy pożyczek,
– rachunki za prąd, gaz czy wodę,
– edukację dzieci czy wnuków,
– zakupy użytku codziennego (odzież, obuwie, kosmetyki, chemia),
– zakupy spożywcze,
– usługi (elektryk, hydraulik, robotnik, budowlaniec).

8. Jak długo uposażeni będą czekać na wypłatę świadczenia?

Zlecenie wypłaty świadczenia następuje w ciągu 24 godzin (dni robocze) od zaakceptowania odszkodowania. To oznacza, że osoby uposażone mogą otrzymać wypłatę nawet w ciągu jednego dnia. 

9. Czy w trakcie obowiązywania umowy mogę zmienić sumę ubezpieczenia i sposób opłacania składek?

Tak. W dowolnej chwili możesz wnioskować o zmianę sumy ubezpieczenia. Możesz również w każdej chwili zmienić sposób, w jaki chcesz opłacać składki. Możesz:
– opłacać składki blankietami wpłaty na poczcie, w oddziale bankowym lub innej placówce oferującej takie usługi,
– zlecić stały przelew bankowy, aktywując polecenie zapłaty. Warto wiedzieć, że wybierając taką opcję, składka w ubezpieczeniu jest niższa.

10. Do jakiej sumy mogę się ubezpieczyć?

Możesz zawrzeć umowę ubezpieczenia na sumę:
50 000 zł na wypadek śmierci naturalnej (również w wyniku chorób)
150 000 zł na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku.

Masz inne pytania dotyczące Bezterminowego Ubezpieczenia na Życie „Moi Bliscy”? Zadzwoń pod bezpłatny numer infolinii i porozmawiaj z konsultantem: 800 007 750.

Chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych za pośrednictwem 4Life Direct ubezpieczeniach?

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz, by uzyskać bezpłatną rozmowę z konsultantem, który pomoże Tobie dobrać odpowiednie dla Ciebie ubezpieczenie.

Klikając w przycisk „Chcę poznać składkę” wyrażasz zgodę na telefoniczny kontakt od 4Life Direct Sp. z o.o. w celu przedstawienia oferty marketingowej. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajdziesz tutaj.

Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych w formularzu jest dobrowolne, ale wysłanie formularza jest równoznaczne ze zgodą na kontakt w sprawie zgłoszenia.

Chcesz dowiedzieć się więcej o oferowanych za pośrednictwem 4Life Direct ubezpieczeniach?

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

Wypełnij formularz, by uzyskać bezpłatną rozmowę z konsultantem, który pomoże Tobie dobrać odpowiednie dla Ciebie ubezpieczenie.

kobieta i mężczyzna czytają informacje