
GENERALI – POWAŻNE ZACHOROWANIE
POTRZEBNE DOKUMENTY
- Wniosek o Wypłatę Świadczenia – Pobierz PDF
- Wniosek – Oświadczenie Lekarza – wypełniony oraz podpisany przez lekarza sprawującego podstawową opiekę medyczną – Pobierz PDF
- Czytelna kopia dowodu osobistego lub paszportu osoby uprawnionej do świadczenia
- Dokumentacja medyczna:
- potwierdzająca zaistnienie objawów, zmian chorobowych lub diagnozy wymagających zastosowania specjalistycznego leczenia wraz z badaniami (dokumentacja z leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego);
- potwierdzająca przebycie specjalistycznego leczenia;
- w przypadku chorych oczekujących na przeszczepienie narządu – zaświadczenie o wpisie do Krajowej Listy Oczekujących na Przeszczepienie (z datą zarejestrowania).
Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.
Jeśli potrzebujesz jakiegokolwiek innego dokumentu lub dodatkowej pomocy – skontaktuj się z 4Life Direct Sp. z o.o. telefonicznie pod numerem +48 22 354 50 00 lub mailowo na odszkodowania@4lifedirect.pl – zawsze chętnie służymy pomocą.