
GENERALI – PRZEJĘCIE OPŁACANIA SKŁADEK UBEZPIECZENIOWYCH
POTRZEBNE DOKUMENTY
- Wniosek o Wypłatę Świadczenia – Pobierz PDF
- Czytelna kopia dowodu osobistego lub paszportu osoby uprawnionej do świadczenia
- Dokumentacja medyczna: karty informacyjne leczenia szpitalnego, zaświadczenia lekarskie w tym druki OL-9, dokumentację leczenia ambulatoryjnego
- Kopia zwolnień lekarskich potwierdzająca niezdolność do pracy za okres 6 miesięcy (180 dni)
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności wydane przez uprawniony podmiot
- Kopia orzeczenia ZUS, KRUS lub innego podmiotu uprawnionego do orzekania potwierdzające całkowitą niezdolność do pracy i/lub samodzielnej egzystencji na stałe albo kopię dokumentacji medycznej potwierdzającej powstanie całkowitej niezdolności do pracy i samodzielnej egzystencji
W przypadku roszczenia z tytułu trwałego kalectwa będącego następstwem nieszczęśliwego wypadku
- Kopia dokumentacji medycznej z dnia wypadku (ambulatoryjna, z pogotowia, wyniki badań obrazowych, karta czynności ratunkowych)
- Kopia dokumentu wyjaśniającego okoliczności i przyczynę zdarzenia, czyli protokołu wypadkowego, protokołu BHP, notatki służbowej Policji lub postanowienia Prokuratury
Do prawidłowej oceny Twojego zgłoszenia możemy potrzebować dodatkowej dokumentacji. Jeżeli będzie to konieczne, poinformujemy Cię o tym w kolejnych krokach.
Jeśli potrzebujesz jakiegokolwiek innego dokumentu lub dodatkowej pomocy – skontaktuj się z 4Life Direct Sp. z o.o. telefonicznie pod numerem +48 22 354 50 00 lub mailowo na odszkodowania@4lifedirect.pl – zawsze chętnie służymy pomocą.