Poznaj składkę Kup online
Kobieta wyszukuje na laptopie informacji o ubezpieczeniach

Poznaj nas. Wywiady z konsultantami 4Life Direct

piątek, 26 marca 2021

W 4Life Direct najważniejsi są dla nas ludzie. Zarówno pracownicy, jak i osoby z którymi się kontaktujemy. Ponieważ na co dzień rozmawiają Państwo z naszymi konsultantami telefonicznie, chcielibyśmy przybliżyć sylwetki wybranych osób, którzy każdego dnia dbają o to, by jak najlepiej odpowiedzieć na Państwa potrzeby i dostosować ubezpieczenie dobrane do indywidualnych sytuacji. Nasi pracownicy to zaangażowani i pełni empatii ludzie, którym realnie zależy na tym, by wybrana oferta spełniła wszystkie oczekiwania klienta. Poznajcie nas lepiej! 

Krzysztof Lewandowski

1. Od kiedy pracujesz w 4Life Direct i na jakim jesteś stanowisku?
Pracuję w 4Life Direct od ponad 3 lat na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży.

2. Dlaczego pracujesz w 4Life Direct i za co lubisz tą pracę?
Pracuję tutaj, ponieważ lubię być potrzebny dla innych osób i właśnie ta praca daje mi taką satysfakcję. Lubię tę pracę, ponieważ codziennie mam kontakt z innymi osobami i każda rozmowa jest na swój sposób wyjątkowa.

3. Dlaczego warto mieć i dlaczego polecasz ubezpieczenie na życie za pośrednictwem 4Life Direct?
ZUS obecnie wypłaca 4 tys.zł zasiłku pogrzebowego, co najczęściej nie wystarcza na pokrycie kosztów pogrzebu, dlatego warto mieć dodatkowe zabezpieczenie i tym samym nie sprawiać bliskim kłopotu. Polecam ubezpieczenie „Moi Bliscy”, ponieważ jest na prostych zasadach, bez ukrytych zapisów, a co najważniejsze to rzeczywiście później procedura wypłaty świadczenia jest bardzo prosta.

4. Co jest dla Ciebie ważne w kontakcie z klientem?
Umiejętność słuchania drugiej osoby oraz mówienie o własnych potrzebach. Każdy klient ma inne potrzeby i oczekiwania względem ubezpieczenia, dlatego warto o nich otwarcie mówić, abyśmy mogli dopasować jak najlepszy produkt do Państwa potrzeb.

Dominik Pełka

1. Od kiedy pracujesz w 4Life Direct i na jakim jesteś stanowisku?
Pracuję w 4Life Direct od Listopada 2019 r. 

2. Dlaczego pracujesz w 4Life Direct i za co lubisz tą pracę?
Pracuję w 4 Life Direct, bo:
– Każdego dnia stawiam czoła nowym wyzwaniom, lubię osiągać założone cele i dążyć do rozwijania swoich i umiejętności sprzedażowych. Od zawsze preferowałem rozmowę „twarzą w twarz”, dlatego to też jest to dla mnie ciekawe doświadczenie. 
– Nie patrząc w aspekcie wykonywanej pracy, jej formy czy zarobków, również ludzie, z którymi pracuję, to bardzo serdeczne i dobre osoby, na które mogę liczyć, tak i jak one mogą liczyć na mnie. 

3. Dlaczego warto mieć i dlaczego polecasz ubezpieczenie na życie za pośrednictwem 4Life Direct?
Dlaczego warto kupić bezterminowe ubezpieczenie na życie za naszym pośrednictwem? Mógłbym pisać o jego korzyściach, że nie potrzebne są ankiety medyczne czy nie ma w nim wykluczeń chorobowych, natomiast sądzę, że jego prostota, szczególnie dla osób starszych, jest najważniejsza. Kupując ubezpieczenie, kupujemy bezpieczeństwo. Nie tylko finansowe dla naszych najbliższych, ale także spokój ducha. Mamy pewność, że pieniądze będą wypłacone na warunkach ustalonych z agentem, a dzięki krótkim i sprecyzowanym informacjom, każdy może upewnić się w swoim zakupie bez żadnych obaw i trosk. 

4. Co jest dla Ciebie ważne w kontakcie z klientem?
Najważniejsze dla mnie w rozmowie z klientem, co pomaga mi w mojej pracy, to duża liczba pytań od klienta, które mi zadaje. Wtedy mam pewność, że klient jest świadomy warunków polisy i nawet jeśli coś nie jest jasne albo chciałby wiedzieć więcej o ubezpieczeniu, to wtedy jestem w stanie rozwinąć temat w konkretnym kierunku i nawiązać mocniejszą relację z klientem. 

Karolina Kwaśny

1. Od kiedy pracujesz w 4Life Direct i na jakim jesteś stanowisku?
Pracuję w 4Life Direct od połowy maja 2020 roku, więc to już prawie rok od kiedy pełnię obowiązki Specjalisty ds. sprzedaży.

2. Dlaczego pracujesz w 4Life Direct i za co lubisz tą pracę?
Dzięki pracy w 4Life Direct widzę przed sobą dalsze drogi rozwoju zarówno w budowaniu relacji z Klientem jak i umiejętnościach interpersonalnych podczas pracy zespołowej.

3. Co jest dla Ciebie ważne w kontakcie z klientem?
Kontakt z klientem jest dla mnie najważniejszy w mojej pracy. Stawiam przede wszystkim na zdefiniowanie potrzeb klienta oraz precyzyjne wyjaśnienie wszelkich warunków, dzięki czemu mają oni poczucie obsługi najwyższej jakości.

4. Dlaczego warto mieć i dlaczego polecasz ubezpieczenie na życie za pośrednictwem 4Life Direct?
Tak jak wspomniałam, najważniejsze są potrzeby klienta i w odpowiedzi na nie powstało nasze ubezpieczenie na życie. Polecam je, ponieważ to polisa na przejrzystych warunkach, w której nie trzeba się obawiać ukrytych kruczków. Umowa jest klarowna i czytelna, a warunki spełniają oczekiwania naszych klientów bez zarzutów.

Kamila Pawlak

1. Od kiedy pracujesz w 4Life Direct i na jakim jesteś stanowisku?
W 4Life Direct pracuję od października 2019 roku. Jestem na stanowisku Specjalisty ds. sprzedaży.

2. Dlaczego pracujesz w 4Life Direct i za co lubisz tą pracę?
Pracuje w 4Life Direct ponieważ ta praca gwarantuje mi możliwość rozwoju. Swoją pracę lubię przede wszystkim za kontakt z ludźmi, oraz codzienne wyzwania, z którymi uczę się sobie radzić.

3. Dlaczego warto mieć i dlaczego polecasz ubezpieczenie na życie za pośrednictwem 4Life Direct?
Polisa na życie daje zabezpieczenie dla naszych bliskich w momencie, gdy najbardziej tego potrzebują. Płacąc przystępną składkę możemy zapewnić swoim bliskim kwotę nawet do 50 tys. zł, co jest niezwykle pomocne np. w pokryciu kosztów pochówku.

4. Co jest dla Ciebie ważne w kontakcie z klientem?
W kontakcie z klientem najważniejsza jest serdeczność. Staram się indywidualnie podejść do każdej osoby tak, aby jak najlepiej jej pomóc w podjęciu dobrej decyzji.