Szukasz ubezpieczenia? Zadzwoń:
800 007 750
Masz już polisę i pytania? Zadzwoń:
22 279 07 77
Zgłaszanie roszczenia
Wypłata świadczenia odbywa się na wniosek osoby uposażonej, po dostarczeniu niezbędnej dokumentacji. Szczegółowo procedury opisane są w zakładce „Zgłoś roszczenie”
Roszczenie można zgłosić na jeden z kilku sposobów:
- Telefonicznie do Biura Obsługi Klienta pod nr tel. 22 354 50 99
- Na adres e-mail: info@4lifedirect.pl; odszkodowania@4lifedirect.pl
- Za pośrednictwem poczty
- Osobiście
Wypłata świadczenia odbywa się w terminach podanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia właściwych dla danego ubezpieczenia.
Rodzaj i liczba dokumentów zależą od zawartej umowy ubezpieczenia. Pełen wykaz dokumentów jest przekazywany zainteresowanemu po zgłoszeniu roszczenia.
Ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania, gdy wystąpią którekolwiek z wymienionych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia wykluczenia. Są to zdarzenia, które zwalniają Towarzystwo od odpowiedzialności wypłaty świadczeń.