Poznaj składkę Kup online
Kobieta wyszukuje na laptopie informacji o ubezpieczeniach
Zdobywca Godła FPK 2020

Przeciętność nas nie interesuje – oto motto naszej firmy!

czwartek, 10 grudnia 2020

Żyjemy w świecie intensywnych zmian, w którym pojawia się coraz więcej nowych produktów, usług, zagadnień i pytań angażujących nasz i tak już mocno zajęty umysł. Są jednak rzeczy, które zawsze pozostają takie same. Ciężka praca i odpowiedzialność wobec klientów jest tym, co się u nas nie zmienia. W 4Life Direct po raz kolejny to udowodniliśmy i zostaliśmy docenieni.

Ciężka praca się opłaca – zawsze

Miło jest nam poinformować, że 4Life Direct zdobyło w tym roku certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi”. Po raz kolejny dołączyliśmy do grona firm, które w szczególny sposób dbają o relacje i jak najwyższą jakość obsługi klienta.

Warto podkreślić, że firma 4Life Direct doceniona został po raz dziesiąty! Od 2010 roku jesteśmy corocznie wyróżniani jako symbol firmy przyjaznej klientowi za najlepsze praktyki mające na celu ciągłe podnoszenie poziomu i jakości obsługi klienta. Nasza praca i zaangażowanie mają znaczący wpływ na satysfakcję klientów, a przyznane wyróżnienie jest tego dowodem. Ale przyjrzyjmy się bliżej tej ważnej nagrodzie.

Na czym polega certyfikacja „Firma przyjazna klientowi”

„Firma Przyjazna Klientowi” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i najdłużej działających programów badawczo-certyfikacyjnych na polskim rynku, w którym nagradzane są firmy za najwyższą jakość wykonywanych usług. Program od samego początku objęty jest patronatem najważniejszych instytucji państwowych. Dzięki współpracy ze Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich, program „Firma Przyjazna Klientowi” wpisuje się w strategie CSR (czyli społeczna odpowiedzialność biznesu) wielu przedsiębiorców.

Firmy przystępujące do programu Firma Przyjazna Klientowi wywodzą się z różnorodnych branż, takich jak: administracja, edukacja, finanse, ubezpieczenia, IT, motoryzacja, logistyka, sektory (publiczny, prywatny; B2B, B2C).

Program „Firma Przyjazna Klientowi” należy do agencji badawczej Experience Institute, będącej pomagającą rozwiązywać problemy biznesowe klientów organizacją, w której na co dzień analizowane są zróżnicowane podejścia badaczy ilościowych i jakościowych.

Proces certyfikacji składa się z 4 faz

  1. Zaproszenie do badania: Instytut badawczy zaprasza firmy z całej Polski do udziału w badaniu.
  2. Przeprowadzenie badania: 4Life Direct przygotowuje bazę klientów, do której dzwonią ankieterzy z pytaniami dotyczącymi jakości obsługi klienta w firmie.
  3. Analiza: Instytut zbiera dane z obszarów badawczych, oblicza i weryfikuje wyniki.
  4. Wyniki: Po zakończeniu badania i zebraniu wszystkich niezbędnych informacji, następuje ogłoszenie wyników, na podstawie których Jury certyfikujące decyduje o przyznaniu lub nieprzyznaniu certyfikatu firmie.

W badaniu satysfakcji klientów poddane analizie zostały takie obszary jak: gotowość do rekomendacji, podejście do klientów, ogólne zadowolenia, jakość obsługi czy proces zakupowy. By otrzymać certyfikat, należy osiągnąć oceny co najmniej na poziomie 70%. Nasza wielokrotnie nagradzana obsługa klienta i tym razem znacząco przewyższyła wymagane minimum.  W poniższej tabelce znajdują się dokładne dane przedstawiające jakie wyniki otrzymała obsługa klienta 4Life Direct w poszczególnych obszarach.

Zaczyna się od pojedynczych osób, a kończy na całych zespołach

Gratulujemy tak dobrego wyniku każdemu pracownikowi 4Life Direct. Jesteśmy z Was dumni ponieważ to właśnie dzięki Wam jakość obsługi naszych klientów i ich satysfakcja jest od dziesięciu lat na najwyższym poziomie. Dziękujemy!