Poznaj składkę Kup online
Kobieta wyszukuje na laptopie informacji o ubezpieczeniach

Stawiamy na prostotę

wtorek, 13 czerwca 2023

Dlaczego warto się ubezpieczać? Czy czasy pandemii zmieniły podejście Polaków do ubezpieczeń? Zachęcamy do przeczytania wywiadu z Katarzyną Jedynak – Dyrektor Generalną 4Life Direct Sp. z o.o., który ukazał się w najnowszym wydaniu magazynu „Businesswoman&life”.

Businesswoman&life: 4Life Direct Sp. z o.o. zajmuje się sprzedażą ubezpieczeń na życie przez telefon. Istniejecie na rynku już 14 lat, co Was charakteryzuje?

Katarzyna Jedynak: Od początku istnienia firmy w Polsce stawiamy na prostotę – zarówno pod względem zakupu ubezpieczenia i zawierania umów, jak i procesów odszkodowawczych związanych z wypłatą świadczenia.

Jesteśmy dumni, że na polskim rynku ubezpieczeń oferujemy bezterminową polisę „Moi Bliscy”, którą można kupić aż do 85. roku życia bez względu na stan zdrowia. To oznacza, że nie ma konieczności wypełniania ankiet medycznych. Ubezpieczyć mogą się osoby posiadające np. choroby przewlekłe, czy inne schorzenia.

Świadczenia z bezterminowych polis na życie są zlecane do wypłaty w ciągu zaledwie dwudziestu czterech godzin (w dni robocze),dzięki czemu bliscy osoby zmarłej mogą szybko otrzymać środki finansowe, które mogą być wsparciem w trudnych momentach życiowych.

Jesteśmy firmą, której realnie zależy na wsparciu drugiego człowieka. Uważamy, że każdy Polak powinien mieć ubezpieczenie. Dzięki 4Life Direct osoby w wieku 18-70 lat mogą przystąpić do rocznego ubezpieczenia „Twoja Ochrona” za darmo (składki za ubezpieczenie opłaca nasza spółka). Jest to ubezpieczenie na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku, a suma ubezpieczenia wynosi 10 000 zł.

Wspieramy również osoby, które potrzebują pomocy. Od wielu lat realizujemy program Care4, w którym co miesiąc wybrany pracownik wskazuje organizację charytatywną, której nasza firma przekazuje 1000 zł.

BWL: Czy czasy pandemii zmieniły podejście Polaków do ubezpieczeń? Czy rzeczywiście tak jest, że Polacy chcą zapewniać rodzinom lepszą i spokojną przyszłość? Jakie są Pani obserwacje w tym temacie?

Katarzyna Jedynak: Czasy pandemii pokazały, że życie może zmienić się z dnia na dzień. Warto zawczasu pomyśleć o ubezpieczeniu, by zyskać spokój o to, że gdyby zdarzyła się tragedia, bliscy będą mieli fundusze. Za naszym pośrednictwem można kupić przystępne cenowo ubezpieczenia na życie przez telefon, bez konieczności wychodzenia z domu. Jest to ogromne ułatwienie dla osób, które ze względu np. na swój stan zdrowia czy miejsce zamieszkania, nie mają możliwości kupienia ubezpieczenia w oddziale firmy.

BWL: Dlaczego w ogóle warto się ubezpieczać?

Katarzyna Jedynak: Nie wiemy, co zdarzy się jutro, pojutrze, czy za rok. Posiadanie ochrony na życie zapewnia rodzinie bezpieczeństwo w obszarze finansowym, gdy zdarzy się tragedia. Dlatego warto pomyśleć o ubezpieczeniu i zadbać o ukochane osoby, tak by nie musiały się martwić np. o utrzymanie siebie i dzieci, gdy zostanie jedna emerytura czy pensja. Pieniądze ze świadczenia nie wchodzą do masy spadkowej, co oznacza, że osoby uposażone otrzymają szybką wypłatę bez postępowania spadkowego.

BWL: Jakiego rodzaju ubezpieczenia znajdują się w Państwa ofercie?

Katarzyna Jedynak: Oferujemy przystępne cenowo ubezpieczenia – na życie, od następstw nieszczęśliwych wypadków, szpitalne, a także ochronę dla dziecka. W Bezterminowym ubezpieczeniu na życie „Moi Bliscy”, umowę można zawrzeć bez względu na stan zdrowia. W ubezpieczeniu nie ma wykluczeń chorobowych, a to oznacza, że bez względu na to, czy osoba ubezpieczona umrze w wyniku choroby nowotworowej, zawału, udaru czy choroby przewlekłej, osoby uposażone otrzymają wypłatę świadczenia zgodnie z zawartą umową. Co ważne – wysokość składek jest stała do końca życia i nie wzrasta bez względu na inflację czy inne czynniki. Swoją składkę, która zależy od wybranego produktu, wariantu, wieku oraz sumy ubezpieczenia, można poznać w zaledwie kilka minut podczas rozmowy z konsultantem pod bezpłatnym numerem infolinii 800 007 717.