Poznaj składkę Kup online

Uważamy, że Polacy powinni mieć ubezpieczenie.

Odbierz bezpłatną ochronę z sumą ubezpieczenia 10 000 zł
na wypadek śmierci w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
Nie czekaj i zabezpiecz swoich bliskich.

Wypełnianie prostego i przejrzystego wniosku ubezpieczeniowego.

Zgłoś odszkodowanie

W ubezpieczeniach na życie sprzedawanych za pośrednictwem 4Life Direct Sp. z o.o.,  ubezpieczycielem jest Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Zależy nam na Twoim spokoju, zwłaszcza w sytuacjach, gdy wszelkie dodatkowe stresy są niepotrzebne. Dlatego też uprościliśmy dla Twojej wygody proces zgłaszania wniosku o otrzymanie świadczenia.

Jak to wygląda w praktyce?

Zgłoszenie

Odszkodowanie można zgłosić:

Do zgłoszenia odszkodowania będą potrzebne:

  • dane ubezpieczonego, tj.: imię i nazwisko, numer polisy oraz numer PESEL
  • dane zgłaszającego, tj.: imię i nazwisko, data urodzenia, stopień pokrewieństwa
  • informacje o zajściu zdarzenia i jego okolicznościach: data i miejsce zdarzenia oraz rodzaj zdarzenia np. zgon, pobyt w szpitalu, następstwo nieszczęśliwego wypadku

    Kto może zgłosić odszkodowanie?

    Zgłoszenia może dokonać osoba uprawniona do odbioru świadczenia lub osoba trzecia.

    Jeśli występujący o odszkodowanie nie jest uprawnionym, do wniosku o wypłatę świadczenia należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa notarialnego do reprezentowania uprawnionego.

    Dokumenty

    Do rozpatrzenia odszkodowania niezbędne jest przygotowanie dokumentów, odpowiednich dla posiadanego ubezpieczenia.

    Informacje o dokumentach, które należy dołączyć do wniosku,

    są dostępne po wybraniu rodzaju zgłaszanego zdarzenia.

    Pobierz, wypełnij i podpisz niezbędne formularze. Następnie wyślij komplet dokumentów w wybrany przez siebie sposób:

    • Pocztą tradycyjną na adres:

    4Life Direct Sp. z o.o.
    ul. Chmielna 132/134
    00-805 Warszawa

    • Emailem na adres:

    korespondencja@4lifedirect.pl 

    Jeśli robisz zdjęcia lub skan dokumentu, pamiętaj, aby to było zdjęcie oryginału dokumentu, a nie kopii. Pamiętaj, aby zdjęcia wykonywać przy dobrym oświetleniu i odpowiedniej rozdzielczości co zapewni ich lepszą czytelność.

    • Osobiście w siedzibie firmy:

    4Life Direct Sp. z o.o.
    ul. Chmielna 132/134
    00-805 Warszawa

    Rozpatrzenie odszkodowania

    Jeśli dokumentacja jest kompletna, Towarzystwo Ubezpieczeniowe podejmie decyzję na jej podstawie oraz w oparciu o ogólne warunki ubezpieczenia obowiązujące w danej umowie.

    W przypadku, gdy dostarczona dokumentacja jest niekompletna lub niewystarczająca do podjęcia decyzji przez Ubezpieczyciela, wyślemy prośbę o uzupełnienie braków formalnych, kontaktując się z Tobą telefonicznie lub za pomocą poczty mailowej lub tradycyjnej.

    Wypłata świadczenia odbywa się w terminach podanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia właściwych dla danego ubezpieczenia.

    Stanowisko

    Po zakończeniu sprawy dostaniesz sms i pismo z decyzją. Odeślemy również oryginały jeśli były przysłane.

    Odwołanie od decyzji Ubezpieczyciela

    Jeśli nie zgadzasz się z decyzją Ubezpieczyciela możesz zgłosić odwołanie od decyzji w następującej sposób:

    • Pisemnie

    Pocztą tradycyjną na adres:
    4Life Direct Sp. z o.o.
    ul. Chmielna 132/134
    00-805 Warszawa

    lub bezpośrednio na adres
    Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
    ul. Senatorska 18
    00-082 Warszawa

    • Osobiście w siedzibie 4Life Direct Sp. z o.o.
    • Emailem na adres:

    odszkodowania@4lifedirect.pl

    • Telefonicznie:

    kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 354 50 00
    (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 19:00)

    Odwołanie powinno zawierać:

    • imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny składającego odwołanie;
    • nr polisy, nr sprawy
    • nr telefonu/adres e-mail
    • opis i uzasadnienie przedmiotu odwołania
    • datę złożenia odwołania

    Terminy:

    Odpowiedź na odwołanie jest udzielana bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od chwili otrzymania reklamacji, chyba że mają miejsce szczególnie skomplikowane okoliczności uniemożliwiające rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w tym terminie. W takim przypadku poinformujemy o przyczynach opóźnienia, okolicznościach, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.

    Odpowiedź zostanie dostarczona w formie pisemnej lub elektronicznej w zależności od preferowanej metody wysyłki.

    Masz wątpliwości lub pytania? Skontaktuj się z nami

    • Infolinia Biura Obsługi Klienta +48 22 354 50 00
      (od poniedziałku do piątku 8:00 – 19:00)
      • Dział Odszkodowań
        4Life Direct Sp. z o.o.
        ul. Chmielna 132/134
        00-805 Warszawa
        (od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:30)
      [class^="wpforms-"]
      [class^="wpforms-"]