Poznaj składkę Kup online

PYTANIA

I ODPOWIEDZI

Poniżej  znajdują się najczęściej zadawane pytania, które otrzymujemy od Klientów. W przypadku nieznalezienia odpowiedzi na interesują Państwa pytanie, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: 22 354 50 00 w godzinach funkcjonowania biura.

W zależności od wybranej polisy:
– w Towarzystwie
Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. należącym do Grupy Generali, figurującej w Rejestrze Grup Ubezpieczeniowych prowadzonym przez IVASS.

Pełnomocnictwo Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

– w Quantum Leben AG

Pełnomocnictwo Quantum Leben AG

4Life Direct sp. z o.o. jest agentem ubezpieczeniowym z siedzibą w Warszawie przy ul. Chmielnej 132/134, 00-805 Warszawa (dalej: „4Life Direct”) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000313549, będąca agentem ubezpieczeniowym wpisanym do Rejestru Agentów Ubezpieczeniowych prowadzonym przez Komisję Nadzoru Finansowego pod nr 11185495/A.

Zakres ubezpieczenia zależny jest od rodzaju wybranej polisy. Wszystkie informacje na temat zakresu ubezpieczenia dostępne są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, które zostały przesłane wraz z polisą. OWU dostępne jest również na stronie internetowej 4Lifedirect.pl.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia są dostępne na naszej stronie internetowej, w zakładce „Obsługa klienta”, na podstronie „Dokumenty do pobrania”. Warunki umowy można też odsłuchać dzwoniąc pod 22 356 15 15.

Po śmierci bliskiej osoby ZUS wypłaca 4 tysiące złotych zasiłku pogrzebowego, co może nie wystarczyć na pokrycie wszystkich kosztów związanych z pogrzebem i innych wydatków, które mogą pojawić się po śmierci bliskiej osoby.

Prywatne ubezpieczenie na życie pozwala wybrać adekwatną do potrzeb sumę ubezpieczenia.

Tylko niektóre rodzaje ubezpieczenia posiadają wymóg wcześniejszej ankiety medycznej lub oświadczenia o stanie zdrowia. Poprosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 50 00, by uzyskać więcej informacji.

Ubezpieczający może wskazać dowolną liczbę uposażonych i nie muszą być to tylko członkowie rodziny. Wskazanie może również zostać w każdym czasie zmienione lub odwołane. O takiej zmianie należy poinformować ubezpieczyciela na piśmie.

W przypadku umowy zawartej na cudzy rachunek wskazanie oraz zmiana uposażonego wymaga uprzedniej pisemnej zgody ubezpieczonego.

Tak, istnieje możliwość zawarcia umowy ubezpieczenia dla innej osoby. W przypadku pytań dotyczących ubezpieczenia innych osób, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 50 00.

Tak, nic nie stoi na przeszkodzie, by posiadać kilka polis na życie.

Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, by zapewnić sobie i swojej rodzinie dodatkową ochronę, wybierając ubezpieczenie oferowane za pośrednictwem 4Life Direct Sp. z o.o.. Możliwe jest również posiadanie ubezpieczeń na życie i zdrowie – nie wykluczają się one.

Zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta tel. 22 354 50 00. Mamy nadzieję, że wspólnie z naszymi konsultantami znajdą Państwo rozwiązanie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00.

Czy wiesz, co ludzie mówią o 4Life Direct? Przeczytaj tutaj, aby dowiedzieć się jakie są opinie osób, które otrzymały wypłatę świadczenia z polisy zawartej za pośrednictwem 4Life Direct.

Świadczenie z tytułu ubezpieczenia na życie to wypłata dokonywana przez firmę ubezpieczeniową na rzecz osób uposażonych ubezpieczonego po jego śmierci. Wypłata ta zapewnia wsparcie finansowe osobom uposażonym w polisie.

Ubezpieczenie na życie można kupić za pośrednictwem 4Life Direct

Ubezpieczenie na życie to umowa pomiędzy Tobą, a firmą ubezpieczeniową. Płacisz składkę w zamian za ochronę ubezpieczeniową. Jeżeli śmierć osoby ubezpieczonej nastąpi w trakcie trwania umowy, świadczenie z tytułu śmierci wypłacone zostanie osobom uposażonym.

Bezterminowe ubezpieczenie na życie to rodzaj ubezpieczenia na życie, które zawierane jest na czas nieokreślony. Zapewnia ono ochronę do końca życia, jeśli opłacane są składki.

Bezterminowe ubezpieczenie na życie jest bardziej powszechne, ponieważ zapewnia świadczenie osobom uposażonym na wypadek śmierci osoby ubezpieczonej.

Polisa „Moi Bliscy” jest rodzajem bezterminowego ubezpieczenia na życie. Chroń swoich bliskich już dziś, kup ubezpieczenie na życie już teraz.

Poniżej przedstawiamy dwa sposoby, jak można się skontaktować z 4Life Direct w celu kupienia ubezpieczenia na życie:

  1.     Wypełnij formularz online – Uczyniliśmy proces uzyskania wyceny składki w  ubezpieczeniu na życie znacznie łatwiejszym. Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz. Jeden z naszych przedstawicieli skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.
  2.     Zadzwoń do nas już dziś! – Jeżeli wolisz do nas zadzwonić, możesz skontaktować się z nami pod bezpłatnym numerem infolinii: 800 007 750. Nasza placówka pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00.

Skontaktuj się z 4Life Direct już dziś, by dowiedzieć się więcej o ubezpieczeniach na życie dostępnych za pośrednictwem 4Life Direct.

Uposażony to osoba wyznaczona do odbioru wypłaty świadczenia z polisy, zgodnie z zawartą umową.

Ubezpieczający lub właściciel polisy to osoba lub podmiot, który jest właścicielem polisy ubezpieczeniowej. Posiadacz polisy ma przywilej korzystania z praw określonych w polisie.

Ubezpieczenie na życie zapewnia Twoim uposażonym wypłatę świadczenia  na wypadek Twojej śmierci. Jeżeli masz ubezpieczenie na życie, osoby które wskażesz otrzymają wsparcie finansowe w postaci wypłaty świadczenia. Po Twojej śmierci, świadczenie z tytułu ubezpieczenia na życie może zostać wykorzystane na wszelkie wydatki Twoich bliskich. Ubezpieczenie na życie zapewnia Twojej rodzinie wsparcie pieniężne w przypadku Twojej śmierci. Poniżej znajduje się lista niektórych rzeczy, na które można przeznaczyć świadczenie z tytułu ubezpieczenia na życie: 

  •             koszty pogrzebu,
  •             pożyczki,
  •             zadłużenie z tytułu kart kredytowych,
  •             rachunki medyczne,
  •             opłaty za edukację,
  •             oszczędności na emeryturę. 

Zabezpiecz swoją rodzinę już dziś.

Wyłączenia z ubezpieczenia na życie odnoszą się do zdarzeń, w przypadku których ubezpieczyciel nie wypłaci świadczenia z tytułu śmierci. Do częstych przykładów należą m.in.:

  • działalność nielegalna lub przestępcza,
  • wprowadzenie w błąd.

Ubezpieczenie na życie zawarte za pośrednictwem 4Life Direct obowiązują na całym świecie. Nie ma znaczenia, gdzie doszło do śmierci osoby ubezpieczonej.

Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków zapewnia ochronę w razie wypadku. Dzięki ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków otrzymane pieniądze z odszkodowania będziesz mógł przeznaczyć na dowolny cel, na przykład na pokrycie kosztów:

  • usług medycznych.
  • sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego,
  • dostosowania domu do nowych potrzeb.

Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków może kupić każdy obywatel Polski w wieku od 18 do 70 lat.

Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków to umowa na 5 lat. Po 5 latach możesz kontynuować umowę na kolejne 5 lat (możliwość aż do 80. roku życia).

Ochrona Szpitalna zapewnia ochronę finansową w przypadku hospitalizacji.

Środki otrzymane z ubezpieczenia Ochrona Szpitalna możesz przeznaczyć na dowolny cel. Możesz wykorzystać te pieniądze np. na: 

  • rehabilitację,
  • pokrycie dodatkowych kosztów leczenia,
  • zakup leków i suplementów.

Karencja trwa przez okres 6 miesięcy bezpośrednio po zawarciu umowy i obejmuje nowo nabyte choroby. W tym czasie osoba ubezpieczona nie jest objęta ochroną, chyba że zdarzenie nastąpi w wyniku nieszczęśliwego wypadku. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 354 50 00.

Oczywiście. Ubezpieczony może w każdej chwili wnioskować o zwiększenie sumy ubezpieczenia. By to zrobić, prosimy o kontakt telefoniczny Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 50 00.

Ubezpieczający może w każdym momencie zmienić lub odwołać wskazanie osób uposażonych. O takiej zmianie należy poinformować ubezpieczyciela na piśmie. W przypadku umowy zawartej na cudzy rachunek wskazanie oraz zmiana uposażonego wymaga uprzedniej pisemnej zgody ubezpieczonego. Poprosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 50 00, by uzyskać więcej informacji.

Tak, w każdej chwili możesz dokonać zmian w swoim ubezpieczeniu na życie. Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, by dowiedzieć się więcej. Konsultanci dostępni są telefonicznie pod numerem 22 354 50 00.

Składka jest stała i nie będzie rosnąć. O jej zwiększeniu może zadecydować wyłącznie Klient, wnioskując o podwyższenie sumy ubezpieczenia.

Wpłacone składki nie podlegają zwrotowi, w związku z tym, że do chwili rezygnacji ubezpieczyciel świadczył ochronę w zakresie wybranym przez ubezpieczonego. To znaczy, że obejmował go ochroną na wypadek wystąpienia zdarzeń objętych w umowie ubezpieczeniowej, zachowując gotowość do wypłacenia sumy ubezpieczenia, jeśli doszłoby do danego zdarzenia.

Dla spokoju i komfortu naszych Klientów przygotowaliśmy kilka możliwości płatności składki. Najbezpieczniejszą i najwygodniejszą z nich jest Polecenie Zapłaty, w ramach której bank automatycznie realizuje comiesięczne płatności, w ustalonym przez ubezpieczonego dniu.

Istnieje również możliwość samodzielnego dokonywania płatności za pomocą przelewu bankowego na wskazane konto, płatności za pośrednictwem PayU, a także opłacania składki za pomocą otrzymanego od 4Life Direct blankietu, który można wykorzystać do opłacenia składki w najbliższej placówce Poczty Polskiej, oddziale banku bądź innym punkcie przyjmowania opłat.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobów płatności są dostępne w dokumentacji otrzymywanej wraz z polisą.

Ubezpieczyciel świadczy ochronę przez cały okres opłacania przez klienta składek. Jeżeli jednak klient rezygnuje i przestaje opłacać składki, wówczas ta ochrona przestaje obowiązywać.

By sprawdzić, czy składka za ubezpieczenie wpłynęła, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 50 00. W każdym momencie Klient może również aktywować dodatkową usługę SMS Premium, dzięki której otrzyma wiadomość za każdym razem, gdy składka zostanie zaksięgowana na koncie.

Koszt składki na ubezpieczenie na życie jest różny w zależności od kilku czynników.

Wysokość miesięcznej składki zależy od:

  •             wybranego ubezpieczenia,
  •             wieku osoby ubezpieczonej
  •             wybranego wariantu (indywidualny lub z partnerem),
  •             wybranej sumy ubezpieczenia.

Składka w Bezterminowym Ubezpieczeniu na Życie „Moi Bliscy” zaczyna się od 70zł.

Wypłata świadczenia odbywa się na wniosek osoby uposażonej, po dostarczeniu niezbędnej dokumentacji. Szczegółowo procedury opisane są w zakładkach



Roszczenie można zgłosić na jeden z kilku sposobów:

Wypłata świadczenia odbywa się w terminach podanych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia właściwych dla danego ubezpieczenia.

Rodzaj i liczba dokumentów zależą od zawartej umowy ubezpieczenia. Pełen wykaz dokumentów jest przekazywany zainteresowanemu po zgłoszeniu roszczenia.

Ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania, gdy wystąpią którekolwiek z wymienionych w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia wykluczenia. Są to zdarzenia, które zwalniają Towarzystwo od odpowiedzialności wypłaty świadczeń.